Sorry..


Jag är typ sämst på att uppdatera bloggen! Men jag hatar att blogga från min stationära dator. Väntar på att få hjälp att fixa med min bärbara. Så länge så får det vara såhär.

Idag har jag varit på stan med min söta kusin Julia. Jag hittade inte så värst mycket, men det var trevligt att bara gå omkring. Sen efter det så har jag bara varit hemma. Jag somnade i soffan en stund förut och nu är jag hur pigg som helst. Men ska slänga mig i soffan och se några The o.c avsnitt för att försöka bli trött. Imorgon kommer mamma och hämtar mig så ska vi åka upp till ektorp och hjälpa mormor att flyttpacka. Hon flyttar till ljura i februari så hon behöver hjälp med flytten. Sen så ska jag till Gallerix och lämna tillbaks en tavla jag fick i julklapp. Jag fick fel motiv så jag väntar på den som jag vill ha. Sen ska jag hämta ut lite paket från H&M och lite så. Får se vad som händer imorgon kväll. Ska antagligen träffa Frida och gå och ta en drink någonstans. Hon jobbar så förbannat mycket nu och så har hon gått och blivit "fruga" och allt, så man får ta chansen att träffa henne när hon har tid :) men men, nu ska jag slita mig från datorn och bara ta det lungt.. Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0