om nyårsafton.

jag är en väldigt seg bloggare. Jag inte haft tid bara. Nyårsafton blev en trevlig kväll. Thaimat hos Malin&Thomas med Frida, Jon, Jenny och Hanna. En ganska lugn kväll med trevliga människor, singstar och Buzz spelande.. Sedan ville alla hemåt framåt halv 2 tiden. Men då gick jag vidare och träffade krokeks folket som var på fest vid västertull typ. Därifrån kom vi vid 5 tiden och i väntan på att dom skulle få skjuts hem så gick vi en promenad i kylan ner till mig, där jag vinkade av dom. Jag gick hem fast jag var pigg som fan, kröp ner i soffan och tittade lite på O.C tills jag somnade...

Eftersom att jag inte har gått och lagt mig en så säger jag idag... idag vaknade jag alldeles för sent. runt 17tiden var jag uppe och hoppade. Sen ikväll har jag varit hemma hos Linda och vi har säkert spelat Super Mario bros i 5 timmar, haha så jävla roligt! Nu ska jag försöka sova, det kan ju vara en bra sak att göra. Vända lite på dygnet får bli efter helgen haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0