Hur man ens kan blunda..

Jag sitter och läser komentarer på Kenzas blogg. Folk hade tydligen klagat och gnällt på henne för att hon pushade på om att skänka pengar till katastrofen i Haiti. Alltså HUUUUR orkar folk ens säga emot? Vissa av komentarerna är riktigt pinsamma ärligt talat. Hon har så jävla rätt i att folk kan skänka en 10 åtminstonde. Jag kan tycka att en 10 är lite snålt, men om inget annat så är en tia åtminstonde någonting, eller hur? Så fort lönen kommer så ska jag skänka! 50-100kr i alla fall. Då har man i allafall varit med och skänkt pengar och om alla gör det så blir det ju vääldigt mycket pengar! Ni som sitter och gnäller över att man bara har 17kr kvar att leva för till pengarna kommer, kan ju skänka dom 17 kr. Vad fan ska ni göra med 17 kr liksom? (en av komentarerna skrev om just 17kr kvar)

Jag tycker att man ska hjälpa på något sätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0