lite frågor såhär på morgonkvisten

Namn: Fia Johanna Maria Eriksson

Kallas för: Fia

Stjärntecken: Vattuman

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Piercingar: Öronen och naveln. Tog nyligen ut mitt hål i näsvingen också.

Tatueringar: Nae, men jag ska ha en på handleden!

Längd: 1.64

Skostorlek: 37-38

Hårfärg: Just nu är det lite kopparfärgat, men min riktiga färg är olika nyanser av blondt

Fräknar: Ja när jag har solat får jag fräknar, speciellt på sommarn! Det är gulligt med fräknar :)

Motto: Efter regn kommer solsken!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nae inte just nu i alla fall. Men skulle gärna ha en lägenhet någon annanstans som jag kan försvinna till ibland på något fint ställe långt borta!

Dricker du? Inte just nu?

Vilket schampo använder du? TRESemme är det just nu.

Vilken parfym använder du? Nina Richi och Carolina gynning.

Vad är du rädd för? Spindlar.. Eller är mer äcklad av dom..

Gillar du att tvätta? Nae, men det är ju någon man måste så det är väl bara att gilla läget.

Gillar du berg- och dalbanor? Yes!


Senaste…

Filmen du hyrde? Oj!...hmm.. Jag och Lisa hyrde filmen Hemma värst, borta bäst med Reese witherspoon.

Filmen du köpte? Twilight

Låten du hörde: Leona Lewis - i see you

Låten du laddade ner? Cassie ft lil wayne - official girl.

Personen du ringde? Emelie

Personen som ringde dig? Frida

TV-program du såg? Two and a half man.


Favorit…

Låt: Ryan Adams - Wonderwall

Sak att göra: Shoppa!

Sport: Fotboll (att titta på alltså, haha!)

Dryck: Coca cola, Coca cola vanilla, Loka

Kläder: Leggings och någon skön tröja.

Film: Avatar!

Serie: The O.C, True blood, Two and a half man.

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? japp..

Ljugit för någon? Ja.

Varit i slagsmål? Haha ja, men inget allvarligt hände.

Blivit arresterad? Nae.

Träffat någon från internet IRL? japp..



Senaste…

Boken du läste? 14år till salu

Personen du fick e-mail av? mamma

Personen du fick brev av? Morfar

Personen du fick sms av? Lollo

Gången hela din familj åt middag tillsammans? haha..

Saken du köpte? mat?



Vad har du gjort idag?
Somnade tidigt igår så jag vaknade 02.45 typ och var jätte pigg, så har inte hunnit så mycket en.

Brukar du svära mycket? Ja ibland. Fan är ett ord som kommer ut rätt ofta haha.

När stiger du upp på morgonen? väääldigt olika.

Vad har du på dig? Mysbyxor från monki + pyjamas från H&M (fryser)

Vad ska du göra ikväll? Jobba..

Vad är du allergisk mot? Nickel

Använder du hårspray? japp, men bara så att luggen är på plats.

Kan du stå på händer? nae..men jag kan stå på fötterna.

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan hellström.

Salt eller socker? salt lakrits!!!!! nu blev jag sugen på djungelvrål!

Gillar du ketchup?  ibland..

Är du glad nu? Jag är rätt trött..

Var du glad igår? jag var ingenting.

Vad dansar du till? Typ allt?

Kan du sjunga? Nae, haha..

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti!

Land du vill besöka? USA, Thailand, England


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0