Carpe diem

Idag har det varit full rulle typ. Först började jag dagen med att gå till Nautilus. Hade "träff" med en instruktör som skulle hjälpa mig med ett tränings schema. Hon var super trevlig. Efter det gick jag hem och slängde ihop lite mat och sedan in i duschen. Efter det så mötte jag upp Alexandra, vi köpte med oss fika och gick hem till Ellen. Så vi hade en riktigt mysig eftermiddag och busade massor med Ellens dotter Siri som är världens underbaraste lilla unge :) Så himla glad och söt att man bara vill äta upp henne!

Nu ikväll har jag varit en sväng hos Linda och Danne. Jag och Linda fastnade som vanligt framför Super Mario bros. Linda bjöd på gott fika också :)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och se klart en film som jag försökt se klart i två dagar nu, men jag har lyckats att somna. "Lars and the real girl" heter den och den är faktiskt bra, så det är inte för att den skulle vara dålig eller så. Imorgonbitti ska jag och träna igen :) Jag är faktiskt stolt över mig själv måste jag säga!


Lägger in en bild på min vackra kusin Alexandra som var med idag. Den här bilden tog jag för några månader sedan när hon var i 5 månaden ungefär. Snart kommer plutten ut, antagligen vilken dag som helst! Så spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0