Tyckte väl att jag frös..

Har jobbat ikväll. Åkte hemåt i taxin och upptäcker att jag fortfarande har på mig mina arbetsskor som är ett par foppa tofflor. Fan! tyckte väl att jag frös. Så imorgon får jag gå ner till jobbet och hämta mina kängor, trotts att jag är ledig i 3 dagar! Kommer väl halka och slå ihjäl mig i mina converse.

Mamma, vill du vara så himla gullig och skjuttsa ner mig till jobbet imorgon runt 12 tiden? Snälla :)

Har förövrigt frusit halft ihjäl på jobbet ikväll. Svinkallt ju! Nu när jag kom hem fick jag gå ner i tvättstugan och ta upp MASSOR med tvätt också, kul! Så nu har jag lite att göra innan jag kan gå och lägga mig. Positiva tjejen idag! Naerå jag är faktiskt på bra humör, bara att mitt tonläge i det här inlägget inte låter som solstrålar direkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0