Idag.

Trängdes bland allt folk på media markt förut. Var på jakt efter en Macbook pro, men tror ni inte att den redan hade tagit slut? Jo och jag blev så jäkla besviken haha! Den var även slut på el-giganten och på dom andra ställena så fick man beställa hem. Så jag väntar hellre tills den har kommit in på media markt igen.

Ska förbi min moster snart en sväng. Sen ska jag förbi affären och handla tacos! Ikväll kommer mina frön Lovisa och Sandra hit. Som jag har längtat efter dom! Länge sedan vi träffades alla tre på en gång.

Har ont i halsen, jag fryser! Hoppas bara att jag inte blir sjukare än såhär. Jag kan stå ut med lite halsont i ett par dagar men inget mer alltså!

Ha en bra kväll, nu måste jag iväg här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0