Helgen.

Dagen igår (lördag) var kanon! Sandra, Lovisa och Erik kom hit. Vi käkade tacos, drack lite gott och sedan gjorde vi oss iordning lite för utgång. Lovisa och Erik följde inte med ut men det var väldigt trevligt den korta stunden vi fick umgås med dom. Sen tog jag och Sandra taxi ner till Otten. Som tur var så hade inte köerna hunnit blivit så långa ännu så det gick rätt fort att komma in. Träffade Sussi och Jenny där också och det blev shottar och drinkar. Men trotts det så höll jag mig faktiskt nykter hela kvällen ändå. Träffade Lisa också :) Tillslut blev det alldeles för mycket folk och tillslut så bestämde jag och Sandra att vi skulle röra oss hemåt så vi tog varsin taxi och åkte hem vid 2. Men det var riktigt kul! Jag somnade till en film och imorse var jag uppe redan vid 9, för att hänga med mamma och min moster till Monki rean. Så det blev en sväng på stan.. Fick med mig tre plagg hem. Min moster kom på den brillianta idén att vi skulle tatuera oss. Vi har en bekant som är tatuerare så vi tänkte att han kanske hade tid att tatuera oss, men vi fick inte tag på honom. Både jag, min moster och kusin vill tatuera oss på fingret, så det ska vi göra någon dag. Nu blev det här inlägget väldigt detaljerat, haha! Men har fått lite skäll av några vänner som tycker att jag skriver för lite, så får väl göra det då och då för deras skull, fast jag egentligen inte vill haha! Sen har jag jobbat ikväll, inget speciellt med det och efter jobbet så kom Lynn och hämtade upp mig så åkte vi och käkade, sen hem hit en sväng och bara satt och pratade en stund.. Nu ska jag sova. Ska försöka gå upp tidigt imorgon. Godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Jaa a måste ju hålla koll på min söta Fia !!!!

2010-12-27 @ 06:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0