Dagen i bilder.









Vilken dag! fullt upp hela dagen lång. Dagen började med en körlektion, det gick rätt bra men gjorde bort mig några gånger men skyller på att jag var nyvaken haha! Sen mötte jag upp Frida på stan för lite shopping och lunch. Vi åt på Golden bankok och där är det alltid så himla god mat! Thaimat är helt klart min favoritmat!

Sen åkte vi till Hageby till Linda & Danne och där bakade vi hela kvällen. Lussebullar & Macarons men så gjorde vi chokladtryfflar i olika varianter och marsipan godisar! Macarons var jäkligt krångligt att få till, förstår inte riktigt vad vi gjorde för fel. Men dom blev goda och det är ju det viktigaste :) Måste prova det någon mer gång. Jävligt trevlig dag har jag haft!

Fan vad kallt det är ute föressten. minus 24 grader, Helt sinnesjukt! Jag vill ha sommar nu tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0