Nu säger jag godnatt..

Jag kom hem från jobbet för en kort stund sedan. Jag har riktigt ont i fötterna så det var skönt med en kall dusch. Ska jobba idag också (söndag) 18-24 så nu ska jag sova så jag hinner att göra något på dan. På måndag är det jag som tar tag i träningen igen! jag har varit så jäkla lat nu under större delen av sommaren, så nu jäklar. Ska ju faktiskt vara brudtärna i oktober så då vill jag ju vara snygg. Ska försöka gå ner 10kg på två månader, undrar om det kommer att gå? ska försöka i alla fall. Jag har lyckats förut... Till nyår vill jag ha gått ner 17kg. Men ska börja mäta mig runt mage, lår, rumpa och armar också, för det är ju cm som är huvudsaken. Okej för mycket tankar såhär dags. Jag är jätte trött, så nu säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0