Ett litet godnatt inlägg..


Kom hem från jobbet för en stund sedan. Gick en promenad från jobbet även denna natt och det känns bra. Har inte hunnit iväg till gymmet ännu och jag skäms.. Måste verkligen ta tag i det. Funderat på hela den där
Iso-dieten.. kanske borde börja? Imorgon är jag ledig och det ska verkligen bli helt underbart. Funderar på om jag ska tvinga mig upp och gå till gymmet tidigt, men vem försöker jag lura? jag kommer ligga och snarka länge imorgon. Klockan är ju trotts allt redan tjugo över fyra nu, så lär väl inte somna förens om någon timma. Får se vad som händer. Alexandra, jag tycker att du ska börja träna med mig :) Mamma du får gärna också börja igen! Nu ska jag ladda ner lite appar till min iphone, krypa ner under täcket och se days. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0