Sunday


Det har varit otroligt fint väder ute idag. Jag vaknade ganska sent runt 14.00 tiden, men hoppade glatt ur sängen och drog upp persiennerna, la mig i sängen igen och njöt av att se solen genom fönstret. Sen ringde jag mormor och hon skulle åka ut till min mamma och fika, så då ville jag hänga med. Ringde och tjatade med min kusin Julia också. Väl hemma hos mamma blev det krig, så där var vi inte sålänge. Hann äta en banan, dricka en halv kopp kaffe sen åkte vi.. Jag har jobbat ikväll också. Det var otroligt segt. Trött i hela kroppen och söndagar är ingen jobbdag känner jag. Då ska man bara vara hemma, mysa under en filt i soffan med datorn i knät och någon bra serie på tv. Nae nu måste jag ta en dusch. Jag luktar verkligen inte blommor just nu. Stekos och flott. Slänger nog in ett till inlägg sen innan jag somnar..

Kommentarer
Postat av: Mona

Hei, fin header! :D



Hvilket program bruker du?



-Mona

2010-04-12 @ 16:25:54
URL: http://monaerkul.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0