Hemma..

Kom nyss hem från jobbet. Det har varit jobbiga 6 timmar, folk hela tiden. Så nu har jag riktigt ont i fötterna efter både träning, promenad och ett arbetspass. Mittens blev glad när jag kom hem, jätte kelig blev hon. Nu busar hon runt på golvet och jagar sina leksaksråttor. Jag tänkte faktiskt bädda ner mig i sängen och titta på Bella&Tyras show. Sen är det sovdags, tror jag.. Om jag känner mig rätt så kommer jag nog inte somna en på ett par timmar. Godnatt!


slänger in bilder på Mittens i brist på annat. Måste fota lite känner jag, det är bara inte så roligt att släpa runt på en Nikon D80 när man ska någonstans och min lilla digitalkamera är spårlöst försvunnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0