Efter träning och fräcka fröken sallad


Jag var ju med min kusin julia och hennes kompisar och tränade förut. Vi körde Afro, sen efter det så var vi i gymmet 1 timma! Vi var så svettiga, trötta och hungriga efter all träning så jag och Julia gick och köpte med oss sallad från Fräcka fröken och gick hem till mormor och åt :) Vi satt kvar hos mormor en stund och pratade om allt möjligt. Vi tittade på kort och pratade om när vi var små och så vidare.. Hittade en gullig bild på mig och min kusin Alexandra när vi var små...

Haha titta vad små vi var :) Jag och Alexandra.. jag kanske var lite över året och Alexandra cirka ett halvår kanske :) Tog kort med mobilen på bilden så kvalitén blev ju inte direkt den bästa haha! men söta var vi :)

Kommentarer
Postat av: alexandra

HAHAHAHA jag dööör! ser ut som en såndär fet buddah OMG

2010-04-27 @ 11:44:41
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0