- THEPROPOSAL


När den krävande och bitchiga chefen Margaret Tates får beskedet att hon inte får stanna i USA utan får skickas tillbaka till Canada så pressar hon sin assistent att gifta sig med henne så att hon får stanna. Han går med på det i utbyte mot att få bli redaktör på företaget. För att få myndigheterna att tro på deras historia så åker dom till Andrews familj i Alaska för att berätta om giftemålet så att dom också kan säga att historian stämmer. Ju närmare Margaret kommer familjen desto svårare blir det att ljuga och de oäkta känslorna mellan henne och Andrew blir mer äkta en vad de båda hade trott...


Den här filmen kan jag säga att jag har sett två gånger på ett dygn. Pinsamt nog, men jag tycker den är helmysig. Det här är en lätt film att tycka om. Enkel och fin och sådanna filmer behövs ibland. Sandra Bullock i rollen som Margaret är lika bra som hon brukar vara och Ryan Reynolds är lika snygg som han brukar vara :) Jag blev lite rörd där ett tag i filmen också och mycket skratt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0