- Min lillebror


Min lillebror kan vara den värsta ungen i världen ibland, cirka 80% av tiden. Men häromdagen ringde mamma och berättade en sak som gav mig glansiga ögon. Mamma hade suttit och sagt att hon tyckte att min kusins flickvän var jätte söt och att tjejerna på min kusins 25års fest var så uppklädda och fina, lite i den stilen sa hon. Vet ni vad min älskade lillebror hade sagt då?
"Fast Fia var den sötaste, tycker jag!"
Det kanske inte låter så viktigt i era öron, men det värmde mitt hjärta kan jag lova. För den mesta av tiden så är han riktigt pain in the ass mot mig kan jag lova! så har det alltid varit. Så där fick han guldmedaljen i att vara världens bästa lillebror för mig :) Jag älskar den där skitungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0