- Min kusins 25års fest

Idag har jag då firat min kusin Tom som fyllde 25 år :) Han hade hyrt lokal och det bjöds på god mat och dricka. Jag åkte därifrån ganska skapligt endå, kände mig trött och jag har så ont i en visdomstand att jag mer en gärna skulle vilja dra ut den helt själv! Men det kommer jag inte att göra. Bilder från festen kommer så fort min bärbara dator fungerar igen. Ska föressten köpa mig en liten laptop är det tänkt. Så ska jag ha två bärbara istället och flytta min stationära dator hem till mammas källare, tills den dagen då jag flyttar till större lägenhet, för här i min etta så känns den alldeles för klumpig, tar bara upp en massa plats!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på film tänkte jag. Sen ska jag sova! Imorgon blir det storstädning här hemma, det behövs verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0