- Go'kväll

Idag har jag inte gjort så mycket. Har storstädat, men måste svabba golven imorgon, för hann inte det idag. Äntligen bytt till ett annat kattsand också (kristallsand) så nu ska det bli slut på sand i hela lägenheten, för det här fastnar knappast på tassarna för det är som lite större vita stenar. skit samma! haha inget som intresserar er kanske. Malin och Frida har varit här ikväll. Vi har tittat på filmen kärleken checkar in på tv3 och ätit popcorn. Nu ska jag slänga mig i soffan och se en film innan jag går och lägger mig. Sov så gott.

Kommentarer
Postat av: M i c k a

Nee :D jag gillar dem, de sprutat blod och de vill ha ihjäl varann, underhållande ju :D haha

2009-09-08 @ 01:34:18
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0