- ANIGHTMAREONELMSTREET


Okej jag var lite skeptiskt mot denna film när jag läste om att den skulle komma och att någon annan skulle göra rollen som Freddy tålde jag knappt att höra. Robert Englund är Freddy, så är det bara. Men nu börjar jag ångra mig lite när jag ser trailern och jag tror att detta kan bli riktigt bra! Freddy Krueger är min favorit-seriemördare-på-film och jag har saknat den sjuka humorn som dessa filmer faktiskt har. Hoppas att denna film inte gör mig besviken bara..

One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door
Five, six, grab your crucifix
Seven, eight, better stay up late
Nine, ten, never sleep again!

Kommentarer
Postat av: Viktor :P

Jaa den verkar ju vara bra :P

Det enda jag inte gillade var rösten.

Och lite hur han ser ut i ansiktet :P

2009-09-28 @ 19:50:23
Postat av: M i c k a

jag tänker faktist inte se den :P NMOES är heligt för mig. Freddy är ännu mer helig. Så jag tänker hålla mig borta från den.



wrong turn gillar jag med, sen är mysig ^^, uppföljaren där var rätt okej med. men the hills have eye II var...bajs :P

2009-09-28 @ 20:37:48
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Alexandra

ne fyfan va vidrigt!

2009-10-06 @ 12:41:40
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0