Galet trött!

"gå och lägg dig då?" kanske man undrar..

Jag kom hem från jobbet för ett tag sedan och kom nyss ut från en dusch. Ska snart krypa ner i sängen och se på tv en stund innan jag somnar. Jag saknar min bärbara dator sjukt mycket! Har varit utan den i en vecka nu och hoppas verkligen att jag får tillbaka den snart! Saknar att se på film och alla serier! Det är inte speciellt bekvämt att sitta vid min stationära dator på en hård stol.. Nae bärbara datorn i knät i soffan ska det vara!

Imorgon tänker jag plugga lite teori, sedan får vi se vad som händer. Ska ringa Ellen också och fråga när jag får komma och titta på prinsessan Siri! Har ju present till Siri som jag vill ge också :)

Min katt har kommit in i värsta perioden nu! Hon är trottsig, sjukt jävla busig och jobbig! Hon ska välta ner allt hon ser. Men när hon är trött så blir hon världens mysigaste och ska krypa upp hos mig och bli kliad under hakan :)

Men men.. Nu orkar jag inte sitta här mer ikväll, så godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0