Då var räkningarna betalda

Jahopp.. Då har man betalat räkningarna för den här gången då.. vissa räkningar dras på autogiro så dom slipper jag sitta och betala över internet. Fick mer i lön en vad jag har anat, men måste hålla i pengarna! plus att jag ska till Ullared den femte också, inte för att jag ska köpa något speciellt, kul att komma iväg lite bara. Men jag ska i alla fall unna mig något på Monki imorgon, hihi ;) Sen måste jag STORhandla!

Nae nu ska jag sätta mig i sängen och spela lite Wii innan jag ska sova, det var ett tag sedan :) Vilken nattuggla jag är alltså, haha!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej Fia! Jag har inte hunnit med bloggen, så såg din kommentar nu, du kanske redan har pratat med Ellen. Annars kan jag berätta att allt är jätte bra och dom är hemma med världens sötaste underverk :) ! Ha det så bra Kraaam

2009-10-25 @ 13:17:07
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0