- THETAKINGOFPELHAM123


Ikväll såg jag The taking of pelham 1 2 3. Denzel Washington och John travolta i samma film, riktigt smaskigt, kan det gå fel liksom? John och co kapar en tunnelbansvagn och begär en stor summa pengar och hotar att döda gisslan. Denzel är den som råkar bli den som förhandlar med dom. Dessa två skådespelare gör ett galant jobb, som vanligt och för sig sådär världsvana på något vis. Spännande och bra film som verkligen fungerar, i alla fall för mig.

Läste precis att det här är en nyinspelad version av en film som gjorts tidigare, men eftersom att jag inte har sett den så skiter jag i vilket, det här är en bra film och dom som sett den äldre versionen kan ju jämföra om dom vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0