- Söndag

Idag har jag inte gjort någonting alls. Jag har nästan bara varit hemma. Har tvättat 4 marskiner tvätt, lunchat med Alexandra och hennes London kompisar som hon umgicks med när hon var au pair där. Sedan var meningen att jag skulle ta en promenad till smedby hem till mamma. Men hon hämtade mig istället, så var jag där kanske en timma och sedan hem igen. Var precis nere i tvättstugan och hämtade tvätten som har hängt på tork hela dagen.

Skönt att bara ta det lungt ikväll. Ska nog se transformers 2 snart har jag tänkt. Hittar inte fjärrkontrollen till tvn bara.. Var i helvete har jag lagt den?

Har gjort om lite här på bloggen också som ni kanske ser? Jag gillar lila, märks det? hehe. Har inte så mycket mer att säga just nu.. Tjoohej!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

bra kvalite. (: bara att sök på googel. dock var ljudet bullrigt.

2009-10-04 @ 21:42:27
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Ellen

Mmm jag med, börjar bli otålig nu:P Jobbar du nått nu i veckan? Du kanske vill med ut på en hurtig promenad? :P

2009-10-05 @ 10:20:00
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0