- SNABBA CASH blir film


Det här hade jag ingen aning om! läste precis på sf.se att Snabba cash har premiär 15 januari -10. Snabba cash är en av de bättre böcker jag läst och det här ser jag verkligen fram emot, nu när den ska bli film, hoppas på att skådespelarna kan göra så att den känns äkta bara, så att det inte blir ett fiasko.


Johan ”JW” Westlund lever dubbelliv som stekare på de hetaste inneställena på Stureplan. När han förälskar sig i överklasstjejen Sophie lockas han in en värld av organiserad brottslighet. Jorge gör en osannolik rymning från fängelset och är på flykt från både polisen och den jugoslaviska maffian. Hans plan; göra en sista koksleverans och sedan lämna landet för gott. Mrado - brutal indrivare inom den jugoslaviska maffian är i konflikt med bossen Radovan. Han får i uppdrag att hitta Jorge, men tvingas samtidigt ta hand om sin 5-åringa dotter.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ohhhhh :D gud vad roligt, det är min bästa bok också!! Allt bra med dig annars? Kramar

2009-10-06 @ 10:13:01
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Va seeeeg baby, har längtat efter filmen jättelänge nu!

2009-10-06 @ 12:36:36
URL: http://fieerce.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!:D www.invandrarna.blogg.se besök & kommentera! =)

2009-10-06 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0