- TITTARPÅJERRYSPRINGER

Haha, man måste ju älska Jerry Springer´s show! Det är så pinsamt så det blir bra! Haha!

Har haft en trevlig kväll hos Frida. Vi köpte med oss mat och gick hem till henne. Vi tittade på Heartbreak Hotel och drack lite vin. Kom hem runt 2 och har tittat lite på tv, spelat lite mafia wars och myst med Mittens. Hon har varit otroligt kelig sedan jag kom hem, men nu busar hon för fullt.

Jag ska väl gå och lägga mig i sängen snart, se en film eller nåt.  Imorgon blir det fika på stan med Lisa, sen på eftermiddan/kvällen kommer kusinen hit, så ska vi göra lite mat och se film :) Om jag får bestämma så blir det en stor kycklingsallad! 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Fia min blogg är miave

2009-10-12 @ 06:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0