- Lite efter tolv


När jag var på stan idag så blev jag nästan tokig. Alla snygga kläder och smycken överallt! Att inte äga en krona är fan surt kan jag lova. Fick ju en skit lön denna månad så det blev knappt någon shopping alls. Det riktigt kliar i händerna på mig.. Jag vill shoppa! Jag behöver och vill ha kläder, massvis med smycken och saker till hemmet. Men icke! Istället får jag hålla mig borta från stan och allt som hör det till. Usch vad trååkigt!

Har precis kommit ut från en lång varm dusch! Det var riktigt skönt, men nu sitter jag här och fryser igen, det är något fel på elementen så det får dom fasen komma och fixa fort som bara den. Jag har målat naglarna hallonröda och ska se klart på dagens Days avsnitt. Sedan väntar sängen och någon film. Godnatt på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0