SNÖ

Det snöar ute! inte mycket, men lite grann. Jag älskar när det snöar, så himla mysigt! Hoppas att det kommer mer.

Igår så träffade jag Ellens lilla Siri och hon var såå söt! Jätte snäll, låg och grimaserade och gjorde smack ljud :) Hon är så fin och Ellen är så duktig med henne!

Sen igår kväll var jag bara hemma. Lisa kom förbi och vi åt mackor och drack té framför Desperate housewifes.


Klockan 16.00 idag ska jag med jobbet och äta årets första julbord! (ja ni läste rätt) Det är någonstans ute vid maxi och det är för massor med företag i stan tror jag. Det är varje år. Så jag, Linda och Alexandra ska åka dit tillsammans. Men men, nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta "frukost"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0