Shoppingrundan

Kom precis hem från en shoppingrunda med min kusin. Jag har köpt julgransglitter, som jag nu virat runt en stång som är i hallen brevid spegeln. Sedan köpte jag 4 små tavlor som jag ska sätta upp, men behöver nog hjälp med det så att det blir snyggt. Jag köpte också ett par gråa vantar från monki. Snart kommer mormor med E.M.D's julskiva också. Den var billigare att köpa med Ica kort och sådanna vuxenpoäng har jag inte fått ännu, så mormor fick köpa med sig den.

Ska försöka få upp en ny glödlampa i min taklampa också...

 
Tavlor från Miss tigri.
Köpte två till, men hittar inga bilder på dom.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SNYGGA :D

2009-11-30 @ 21:24:20
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0