Onsdag..

Idag sov jag rätt länge. Vaknade av att katten jamade som en tok runt halv 3. Jag gick upp, åt en halv macka och lite yogurt. Blir fort mätt när jag varit sjuk. Sen kom mormor och hämtade mig, så åkte vi ut till Media Markt en snabbis. Jag frågade där om det finns Comviq till Iphone och killen sa att det aldrig kommer att ske? Men va fan jag har ju läst om folk som har comviq till? Går det inte att köpa en olåst Iphone? Hjäälp mig, please?!

Sen åkte vi en sväng till mamma. Min katt fick leka med mammas katt en stund, så nu ligger hon helt utslagen på min säng och sover som en bebis.

Efter att vi hade varit hos mamma så åkte vi förbi Snäckan och köpte pasta :) Köpte med mig två olika på en gång så har jag som matlåda imorgon :) Äntligen fick jag mat i magen för första gången sedan i lördags och FAN vad gott det var ;) ♥

Nu ska jag se lite på tv och bara ta det lungt. Samla energi till mitt jobbpass imorgon, hur ska det gå egentligen?


Så pluttig min lilla skatt såg ut när hon kom till mig 8veckor gammal. Lilla prinsessan Mittens har blivit så stor nu!


Kommentarer
Postat av: Viktkamp

söt katt =)

2009-11-18 @ 21:14:56
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Apple säljer bara sina telefoner till 3 st operatörer. Förutvar det bara telia man kunde ha! Nu är det Telia, Tre och Tele2 som har dom tror jag. Alla låsta till varsin operatör..



Det går att låsa upp sin iphone men då gäller inga garantier på den, vilket inte är så smart på en så dyr telefon!



Men de är definitivt värt att köpa en, med en BRA operatör som telia till exempel ;) kramar!

2009-11-18 @ 22:08:56
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0