Mitt i natten..

Nämen hallå.. ja kors i taket, fia är vaken. Någon som är förvånad? Jag kan helt enkelt inte bli tillräkligt trött för att kunna sova. Jag har diskad, städat lite, skrivit inköpslista inför storhandlingen, tittat på Jerry Springer, druckit té, gjort sit ups..... Jag blir liksom inte trött! Nu ska jag bädda rent i sängen och sedan krypa ner under täcket och se några avsnitt av En fyra för tre.


Imorgon ska jag hem till mormor och hjälpa henne packa lite (hon flyttar snart till en 2:a). Sen ska jag hem till Frida och fika med henne och Malin. Köpte en jätte god chokladkaksmix förut som jag ska ha med. Från märket Maizena och ni måååste prova den, det godaste i chokladväg jag någonsin har smakat!

Nae om jag ska bädda nu då.. Godnatt på er


I want you so badly it's my biggest wish..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vart ska farmor flytta? :)

2009-11-24 @ 13:12:08
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0