-

Mår bättre idag..

Men har fruktansvärt ont i bröstet/musklerna när jag ligger ner, så antingen har jag sovit för mycket eller så är det typiskt för för någon influensa? Har knaprat alvedon och dricker té. Tog ledigt från jobbet idag också, så nu jobbar jag inte förens torsdag så då ska jag väl kunna jobba?

Min katt tycker att jag är typ världens tråkigaste matte som inte vill leka, men jag har ingen kraft i kroppen.

Idag måste jag in i en dusch i alla fall, det var ett tag sedan om man säger så.. haha..


Kommentarer
Postat av: Ellen

Låter som svinet tycker jag ;) Hoppas du snart mår bättre! Vem jobbar du med på torsdag? Kram!

2009-11-17 @ 14:23:15
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0