- Ska det vara så svårt att öppna en bok?

Kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Har varit en helt okej kväll. Pratade med Lisa i telefonen nyss. Vi ska plugga lite teori tillsammans, jag måste verkligen komma igång och fortfsätta med körkortet. Därför skulle det vara jätte bra att ha någon att plugga med. Vet att Frida också vill plugga teori så då får jag två pluggarkompisar ;) Teorimappen ligger här brevid mig, tänkte faktiskt öppna boken lite ikväll, men så är det ju det där med att faktiskt öppna den.

Imorgon (fredag) ska jag gå upp tidigt! Jag ska städa hela lägenheten så att den riktigt glittrar och glänser igen! Sen ska jag in till stan, måste köpa nya svarta leggins och kanske ett par nya vita converse eller några andra vita tygskor. Sen ska jag köpa med mig lunch på PAUS och gå hem till Ellen och äta lunch hos henne :) Sen vet jag inte vad som händer imorgon, ingenting planerat för kvällen, kanske köper med mig en vinflaska hem från stan och spenderar kvällen ensam framför en film, haha näe men jag vet inte riktigt. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0