- rain

Var på stan en snabbis förut. Kände att jag var tvungen att röra på mig lite och inte bara deppa ihop. Det regnade inte när jag gick hemifrån och jag lämnade jackan hemma. Jag gick in på Monki, köpte en billig topp. Gick in på systembolaget och köpte två cider och två öl, det var efter detta som det började spöregna. Gick in till Paus och köpte med mig en god sallad hem, jag gick i regnet och jag kan tänka mig att jag såg ut som en blöt katt. Jag gillar när det spöregnar ibland. Men nu har solen kommit fram igen och det njuter jag med av. Jag har till och med dragit upp persiennerna och senare ska jag träffa Lovisa och Mickan, som har kommit hit till Norpan över helgen, länge sedan jag träffade dom söta små tjejorna :) Nu ska jag se lite på tv, sen ska jag göra mig iordning. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0