- Kvällen blev inte som tänkt, men den slutade väl okej.

Full rulle hela kvällen. Min tjejkompisar kom hit, kvällen kunde börja. Sen kom det fler folk så det blev inte riktigt som vi tänkt oss, men som tur var så gick dom ganska fort endå. Jag är inte van att ha så mycket folk hemma hos mig, lite av en chock, haha! Men men sen så skulle vi ut. En tjejkompis råkade illa ut av några vakter, som ärligt talat misshandlade henne, använde för mycket våld, helt jävla i onödan. Hon fick åka med polisen fast det egentligen borde ha varit vakterna som skulle ha suttit i polisbilen istället.. jävla kräääk asså! Men som vanligt så kommer vakterna undan. Så är det jämt överallt! Spelar ingen roll hur många ögonvittnen, dom kommer ALLTID undan! Så vår kväll blev inte som vi hade tänkt. Vi andra gick till ett annat ställe, istället. Kvällen blev endå okej till slut. Vi andra försökte ha kul i allafall, trotts det som hände. Nu är jag hemma igen och har städat undan lite.. Det luktar skunk här hemma så var tvungen att gå ut med alla burkar och flaskor och sen ställa mig och torka golven. Har öppnat varenda fönster och jag fryser! Nu ska jag krypa ner i sängen och se en film eller nåt.. Godnatt

- Jag kommer aldrig mer ha en "stor" förfest.
- Kommer aldrig mer poppa popcorn på en förfest (ligger popcorn över heeeela golvet)

Bilder från kvällen kommer imorgon, efter att jag har storstädat IGEN!


Kommentarer
Postat av: Mia

Fiiiiiiiiaaaaaaaaaa.

2009-05-16 @ 07:17:55
Postat av: Mia

Kan tvätta lite på måndag.Imorgon fyller Anettes Rickard år ska du med

2009-05-16 @ 07:19:54
Postat av: Ellen

Va? Misshandla en tjej? Av vilken anledning? Vad tråkigt!



Tack stumpan, ska bli så spännande!! Kommer förbi leons ikväll, puss!

2009-05-16 @ 12:30:13
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0