- Kittens

Kom precis hem från jobbet. Jobbade med en tjej som har två stycken Cornish rex katter hemma. Hennes syster har uppfödning på dessa katter och har tre kattungar/ungkatter till salu. Åååååh! Jag vill ha! Hon har 2 blå honor och jag misstänker att det är den lilac färgade honan som hon har kvar. Vad ska jag ta mig till? Det här är ju liksom drömmen för mig att ha en sån katt. En katt som knappt fäller någonting, häftigt utseende och härlig personlighet! Kan det bli bättre eller? Jag har värsta chansen här ju. Jag har några dagar på mig att fundera. Priset kanske går att diskutera och det kanske är möjligt med avbetalning för dessa katter kostar en del. Vad ska jag göra?  Varför tvekar jag ens? hjäääääääääääääääääääääälp!


(bilden är hittad på google någonstans)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0