- ingen vidare dag.

Jag har inte ens orkat dra upp persiennerna. Jag vill bara vara kvar i sängen, under täcket hela dagen, somna om och vakna imorgon. Jag har inte vaknat på rätt sida. Jag skulle ha tvättat idag, men inte ens det vill jag göra. Drömde så konstigt inatt, en sån där dröm som man mår dåligt av dagen efter. Idag kommer verkligheten ifatt mig, jag försöker att vara glad och se lycklig ut, men det fattas något. Igår var jag glad, idag är jag deppig. Lägenheten behövs städas, men jag orkar inte ens ta itu med det just nu, kanske senare. Min söta vän Lovisa kommer till Norpan idag från Sthlm. Ska bli roligt att träffa henne, men det är synd att jag inte är på bättre humör.. Ingen idé att jag fortsätter det här inlägget, blir bara massor med gnäll. Ha en bra dag.

Jag saknar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du veta nått mer tråkigt.....





kameran är inte beställd. Pirre har varit ledig när jag varit, och är fortförande till Måndag.... han måste lägga beställningen. Puss

2009-05-22 @ 14:12:03
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej det är bara han som kan lägga beställnigar, skit tokigt..

2009-05-22 @ 14:48:46
URL: http://ellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0