- Hello

Go kväll på er :) Jag sitter här i min soffa (igen) och har precis ätit dagen första mål, eller alltså jag åt inget igår, var ju för varmt. Så jag har ätit lite gräddstuvad oxpytt nu, det var gott, du hade rätt Lovisa! Men att äta det som fyllemat som du gör verkar inte vara någon höjdare, haha. Nu ska jag krypa ner i sängen och se en film. Min moste skulle komma och lämna Svea här imorgon bitti 06.30 ungefär, jag kommer att dö! Jag ska i allafall somna om kan jag lova! Sen på dan ska jag gå en långpromenad i solen tänkte jag, sen på kvällen jobbar jag. Frida försökte tjata med mig och bada imorgon, men nej nej, inte när jag fortfarande är sjuk och så ska jag jobba imorgon kväll och det är ingen höjdare om man har legat och pressat i solen hela dagen! Får bli nån annan dag.

Jag träffade Sandra ikväll, vi var på Trädgårn en sväng och det var jätte mysigt i kvällsolen. Så himla roligt att träffa henne, har verkligen saknat henne nu när hon har varit borta så länge!

Nae nu måste jag ta mig i kragen och sova! Godnatt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut! Jag är ledig onsdag, kanske då? Vem jobbar du med ikväll? Puss!

2009-06-01 @ 09:42:42
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Louisè

Hejhej. haha du får fan ringa lite tidigare, inte efter 11 för då sovr jag, så jag svarar inte då. fika nån dag? pusssssspussssssss

2009-06-01 @ 11:26:44
Postat av: Louisè

haha jo jag vet men mådde as dåligt spydde till o med :S as skumt, gick o la mej 22:10 typ. Jag visste inte ens att du ringt stängde av ljudet i sömnen de va Lisa som fråga vem som ringde dagen efter .. .fatta inget. Ja det kan vi väl göra :D?

2009-06-01 @ 12:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0