- God morgon :)

Hehe, kom hem från jobbet för en stund sedan, det har varit en jobbig kväll. Fast den har faktiskt gått väldigt snabbt, men det var mycket folk, många fulla männískor haha. Har nästan tappat rösten lite ikväll, men det är ingen fara. Jag mådde bättre förut när jag kom ut i solen lite och fick lite frisk luft innan jobbet. Fast min andning låter lite tung fortfarande. Jag har varit rätt trött hela natten men nu börjar jag bli pigg. Solen skiner redan och fåglarna hörs utanför mitt fönster. Imorgon ska jag träffa bästa Sandra som är tillbaka i Sverige efter 4 månader! Ska bli så himla roligt att träffa henne för jag har saknat henne grymt mycket, aaw :)

Nae nu ska jag dra ner persienerna och krypa ner i sängen och titta på någon film och bli trött till. Ska sova länge! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0