- 31/5

sista dagen på den här månaden då.  Jag vaknade för en halvtimma sedan, jobbade ju natt så jag har en anledning till varför jag vaknar sent idag, hehe. Jag väntar på att mormor ska komma förbi med badhanddukar, för alla mina är i tvätten och jag måste ju duscha! Sen ska vi fika hos min moster. Ikväll ska jag träffa bästa Sandra! Vet inte vad vi ska göra. Kanske sitta på någon uteservering, eller kanske se en film. Prata ska vi göra i alla fall, babbla om allt mellan himmel och jord som vi jämt gör och jag vill höra allt om resan :)

Nu ska jag slänga mig i soffan och titta lite på tv innan mormor kommer. Frågan är om jag inte ska följa med henne till kyrkogården och lägga blommor till min morbror och gammelmormor? Ha en bra dag ute i det underbara vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0