- 26/5

Ska snart in till stan och möta upp Malin för en shoppingrunda. Vi ska leta hemligheter till Frida till studentpresent och så hoppas jag på att vi ska luncha på stan för jag har inte ätit någonting, inte ens frukost. Jag är riktigt sugen på en sallad på Paus! Är ni också så att när det börjar bli såhär varmt ute så blir man inte sugen på varm mat eller kraftig mat? Jag blir mycket mer sugen på sallader, pastasallader och soppor. Jag längtar som en tok efter färskpotatis, sill och gräddfil! Haha nu är jag hungrig, märks det? På stan ska jag också titta efter ett par gladiatorsandaler. Sen ska jag åka med Malin och hennes pojkvän och storhandla på City Gross. Om jag hinner ska jag och grilla med Frida och dom ikväll.  Imorgon fyller min mamma år så då blir det kalas :) Sen på kvällen jobbar jag, så uppdaterar jag inte imorgon så vet ni varför. Have a nice day !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0