- 19/5

Go eftermiddag! Jag är hos mamma just nu, vi ska fika här och låna hennes symaskin för mormor ska försöka sy upp ett par svarta leggings åt mig så dom går över  knäna (ni vet cykelbyxmodet är tillbaks) och det kan vara skönt till sommaren att ha lite kortare leggings för oss som inte vill visa våra lår ;) Har inte sett några vanliga svarta någonstans utan bara massa fula guldiga och plastiga på ginatricot. Har även sett ett par i jeansleggingstyg på Bkbok och dom ska jag köpa när pengarna kommer. Men så jag tänkte att då gör jag om ett par svarta själv.

Vet inte riktigt vad som händer idag. Kanske ska förbi Malin ikväll, hon skulle på fotbollsträning först så vi får väl se sen. Skulle behöva städa igen, får bli imorgon. Längtar för fullt efter min kamera som förhoppnigsvist kommer på fredag..

Nae nu ska vi fika här. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0