- Tvättar

Godmorgon på er :) Tänk att jag är vaken så här dags! förstår själv inte hur jag orkar. Jag somnade faktiskt 4 inatt och var uppe för ungefär en timma sedan och vinglade ner till tvättstugan. Mamma kommer om en stund med nybakta frallor så ska vi äta frukost tillsammans. Färska frallor måste vara bland det bästa som finns faktiskt. Jag är sååå trött! Sitter här och tittar på Jerry Springer tv400, det är lite småkul men haha vilka sjuka människor som är med alltså!

Klockan 14.00 ska jag möta Malin på stan. Vi ska äta lunch och shoppa lite. Får se hur mycket jag kan köpa, pågrund av allt som ska betalas. Men några smågrejjer kan jag nog få med mig hem. Behöver lite nya nagellack i lite roliga färger. Sen behöver jag något nytt plagg till kryssningen jag ska på 4/4.. Nae nu måste jag vakna till här hemma.. Skriver mer ikväll.


Svea fyller 1 år idag :) Lillpluttan, nu är du stor kicka!


Tänk att det har gått så snabbt :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0