- Onsdag.

Helluu.. Idag har inte hänt så mycket i mitt liv. Har bara varit hemma hela dagen. Fick besök av Malin, hennes pojkvän, Frida och Oom förut en sväng. Fikade och tittade på film. Nu sitter jag här, nördar med datorn. Försöker uppskatta tvkanalerna jag har en så länge har (ettan, tvåan och fyran). Hoppas verkligen jag får resten av kanalerna till helgen, blir ju galen här hemma! Får se serier och filmer på datorn istället. Inte för att jag brukar titta på tv speciellt ofta, men jag skulle verkligen uppskatta 3an, 5an och mtv just nu! Men så är det.

Imorgon kanske jag ska åka till Ikea med Ellen på förmiddan, får se hur det blir. Sen på eftermiddan ska min söta kusin Alexandra komma till mig. Jag tänkte faktiskt bjuda på lite mat och film :)

Hoppas inte hamsterbebisarna inte piper allt för mycket inatt, då blir jag tokig. igårkväll pep som högt som satan hela natten typ, jätte jobbigt ju, men dom är fruktansvärt söta. Vet även vart dom ska nu, när dom blir 5 veckor. Djurmagazinet tar emot dom, känns skönt!

Sov så gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0