- Chris Brown.

Älskar hans musik! Efter allt detta bråk med Rihanna, kan jag ju inte bara sluta lyssna på hans musik för det! Det verkar som att dom flesta verkligen har bränt hans skivor och bara hatar honom nu? Okej han har gjort något riktigt förjävligt, men hans musik är ju lika bra för det! Okej att texterna handlar mycket om kärlek bla bla bla.. Men jag älskar hans musik och jag kommer aldrig sluta lyssna på den heller. Ångrar fortfarande djupt att jag aldrig gick på konserten i hovet och såg honom. Han är en gud på att dansa och jag älskar hans texter och musik! Thats it! Jag tror inte han är en ond människa, han gjorde bara ett av de värsta misstagen och jag hoppas verkligen att han står för det och att han kommer skärpa till sig, men jag tror inte på att han är en ond människa, tycker ni att han ser ond ut eller?


Kommentarer
Postat av: M i c k a

jag tycker att det känns lite som ett pr trick, lixom, han går från älskad till hatad? :P aja jag vet inte, men man blåser ju upp så mycket i media. det borde ju vi veta ;)

2009-03-14 @ 18:37:49
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0