- sunshine sunshine

Vilket väder det har varit idag! Helt sjukt ju! Min moster kom och lämnade Svea imorse, sen somnade jag om till 12. Mamma kom hit med sallad från Paus som vi vräkte i oss.

På eftermiddan har jag bara varit hos mamma i Smedby och solat. Sen hade jag, mamma och min lillebror Linus vattenkrig med vattenslangen och vattenspridaren, helvete vad vattnet var kallt, men det var rätt skönt faktiskt i värmen. Just nu sitter jag och skrattar åt mig själv. Jag har bränt mig och det märkte jag nu ikväll, när jag kom hem från jobbet. jag är riktigt röd! Skönt att det ska bli lite sämre väder imorgon så huden får vila lite innan jag ger mig på att sola igen. Jag ska fan bli brun i sommar!

Nu ska jag se dagens Days och sova.. Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0