- Ragdoll

Jag vet, ja har varit lite off ett tag nu, men det finns en anledning till det, men som jag inte tänker ta upp här.. Idag sov jag länge, kunde inte sova inatt heller så det blev att jag sov på dagen istället tyvärr. Speciellt tråkigt är det när det är världens kanon väder och man borde ligga och steka i solen! Jag och mormor var på maxi förut på dan, jag hittade ett par skor på Scorette men som antagligen åker tillbaks imorgon, jag kommer aldrig kunna gå på dom, skit höga! haha! Sen har jag varit hemma hos Malin nu ikväll. Vi åt mackor och drack té och Malin packade inför turkietresan som hon ska åka på lördag. Nu är jag hemma igen, men funderar på att leta upp någon mack som är öppen någonstans, behöver fylla på mobilen och jag orkar ärligt talat inte sitta här hemma själv. Alldeles för mycket tankar just nu. Imorgon ska jag gå på stan med kusinen och Steffi, sen blire väl att steka lite i solen. På kvällen blire utgång med Lisa och Lollo, mina bästaste twins! Känner mig rätt trasig, så jag vill ha folk omkring mig faktiskt. Ska bli kul!

Just det, körkortet ja, kanske borde sätta mig och plugga lite nu? Eller föressten, lite sent kanske... Men men sov så gott hörrni!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-06-26 @ 16:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0