- Kan inte sova...

Jag kan inte sova, haha! Jag har inte lyckats att somna, fastnade framför Jerry Springer på tv400, helvete vad sjuka i huvet folk är i det programmet haha! Riktiga nötter!

Har varit inne på Victoria´s secret hemsida nu i 2 timmar tror jag.. Vill verkligen beställa därifrån. Ska tjata på Frida att hon måste beställa med mig, så delar man ju på tullen, frakten så blir det inte så mycket.. Man kanske kan dra ihop fler och beställa.. Jag måste ha saker där ifrån! Söta underkläder och bikinisar och smink + lite annat smått och gott. Vilken tjej vill inte ha saker därifrån? Gaaaaah blir galen här, höhö.. Ajja nu måste jag verkligen sova, detta är inte normalt :) Haha.. Kram på er, sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack fia. Trivs i de =)

2009-06-14 @ 17:40:30
URL: http://inhatewetrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0