- Inkheart

Mortimer "Mo" Folchart har en passion för böcker. En passion som han även delar med sin tolvåriga dotter Meggie. Men Mo har en hemlighet som han inte har berättat för någon; när han läser högt ur en bok kommer bokens karaktärer till liv. Detta är en gåva han smärtsamt fick lärdom av en kväll när han läste högt ur boken Inkheart för sin fru och då treåriga dotter. För när någon kommer ut ur en bok fastnar någon annan i den.
 
Jag älskar "sagofilmer", fantasifilmer eller vad du nu vill kalla det. Har väntat ett tag på att få denna och jag blev inte besviken. Den var riktigt mysig måste jag påstå. Okej, jag har sett bättre, men det här är endå en film jag vill tipsa dig att se, för dig som gillar fantasi förstås!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

så jävla rar film! jag kollade på den 3 gånger på två dagar :D

2009-06-19 @ 12:32:39
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0