- alone in this room

Jag har grymt j*vla tråkigt.. Ska man ha det på midsommarafton? Har ringt runt folk i min telefonlista och gnällt, haha! Jag ringde bland annat till min kusin som befinner sig ute på Grymmön (eller hur det nu stavas) det är en bit utanför stan och det är så himla mysigt där ute, förutom alla mördarmygg som vill äta upp en. Jag blev så avundsjuk, jag vill också vara där! Dom dansade i regnet och hade det jätte trevligt. Antar att det är massa roligt folk där ute också. Fan! Haha och jag sitter hemma, instängd i min lägenhet! Om jag inte hade öroninflammation så hade jag fan cyklat ut dit i regnet kan jag lova! Det är därför jag är hemma. Ingen skulle ta det lungt, förutom mina vänner i Krokek och ut dit kan jag ju inte direkt ta mig. Skulle ha träffat en viktig person idag också, men det blev ju inte av det heller.. Skit samma här kan jag inte sitta och gnälla! Nu blir det film och sova.. Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0