-Randigt, korallrött och dvdfilm.

Åkte till mamma förut i hopp om att kunna sola en stund, men så fort jag klev ur bilen så försvann solen och det började små regna. Jahopp tänkte jag och satt inne istället och åt massor med jordgubbar, sen åt vi tacos. Sen lagom tills jag skulle åka igen så kom solen fram igen, men då var det ju försent. Mamma hade köpt Twilight filmen till mig som jag bad henne om förut när hon var på media markt, så jag ska väl se den ikväll, det blir typ fjärde gången jag ser den då, hehe. Mormor släppte av mig i stan för att jag skulle springa in till Make up store en snabbis. Köpte ett korallrött nagellack och sen gick jag bort till Monki där jag hittade en ny tröja som var nyinkommen. Vit och lila randig var den i tunt tyg och väldigt oversize (onesize dessutom). Det blir det sista jag shoppar denna månad, för nu är pengarna nästan slut!

Ursäkta de tråkiga inläggen som varit de senaste dagarna, ska snart ge mig ut och fota lite så ni får något roligt att se på här inne, för jag hatar själv massa text i bloggar.. Bilder och korta texter är ju det allra bästa :)
Nae nu ska jag nog gå ut i köket och göra mig en kycklingsallad. Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu blev jag nyfiken på tröjan !!

2009-07-02 @ 21:29:41
Postat av: Anonym

Sorry Fia jag var trög fattade inte att det var du när du ringde och ville ha tag i Ellen Kraam

2009-07-02 @ 23:18:22
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0